mandag den 23. juni 2008

Maddag i spor B

Vi havde bagt en del gange i spor B, men ikke haft en rigtig maddag, og nu mente jeg det var på tide. Det store spørgsmål var, hvad der skulle laves. Yvonne bad dog så mindeligt om, at vi skulle lave FRU NYGIFTS SUPPE, og det ønske ville jeg da gerne opfylde!
Shania, Laura, Frederikke og Cecilie ville gerne hjælpe. Det blev dog ret hurtigt sådan, at der blev diskuteret hvor meget hver især lavede, og hvis tur det nu var til det ene og andet. Det blev jeg ret træt af og mente, at de bare kunne gøre det efter tur. Cecilie og Frederikke var de to mest energiske, det skal de have, der var ingen vrøvl i geledderne, når der skulle hentes det ene og det andet inde i caféen!! Suppe og flutes var færdige omkring kl. 14.15, og så skal jeg da ellers love for at jungletrommerne hurtigt virkede, det kom lynhurtigt en ret så lang kø.
Der blev spist godt, hver især kunne få to gange, og det blev ret godt benyttet. Der var selvfølgelig nogle som ikke ville smage, det med grønsager var ikke lige noget for dem. De mente, at vi i stedet skulle have lavet pasta med kødsovs!! Anita

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

det ser da rigtig hyggeligt ud.. jeg skulle da vidst havde været der.. ;) håber i alle har det godt.. kram lena

Rumlehuset sagde ...

Det skulle du nemmelig Lena :0) Kram til dig også fra alle os. Ses lige plusselig. Yvonne